HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Videónapló

2008.07.14. 21:00 :: matu

Úgy döntöttem, hogy szavak helyett álljon itt ez a kis nyolc perces videó. Ebben mindenki megláthatja Schwarczit, a kuvasz-újfundlandi keveréket, aki még nincs egy éves, és akkora, mint egy ház. Hogy került hozzánk? Jó kérdés. Eleinte csak a reggeli séták alatt akadtunk össze, aztán most, hogy a gazdája elment nyaralni, őt meg itthon hagyta, a gazdáim meghülyültek, és áthozták hozzánk napközizni. Merthogy szegény kutya. Mert még kicsi. Mert ő még nem tudja, mi fán terem az, hogy két hét. (Merthogy ennyire ment el a gazdája.)

Szóval most itt tombol nálunk, és attól félek, hogy annyira jól érzi magát, hogy haza se akar majd menni, hiába jön meg a saját gazdája. Különben is, velem nem is játszik, csak a kis pisis Chilikével. Igaz, hogy szegényt darabokra szedi, de az meg keményen állja a sarat. Nekem csak néha kell ráhörögnöm, ha már nagyon keményen osztja a kiscsajt.

Mondjuk, én sem szeretnék tök egyedül maradni a kertünkben, és egész nap csak várni, várni, anélkül, hogy bárki szólna hozzám. Ezért aztán elnéző vagyok vele. Merthogy nekem meg jó szívem van. Meg igazság szerint nagyon bírom, hogy csak rá hördülök, és máris eldobja magát, úgy tiszteletben tart. Engem, Matut. Nem semmi:-))

 


Szólj hozzá!

Címkék: kutyanapközi

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr59568235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása