HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Túl a barátságon...

2009.07.18. 10:25 :: matu

Tegnap, a szokásos reggeli sétánknál különös dolog történt. Gyönyörű, napsütéses, szúnyogokkal teli reggelnek indult, kis csapatunk bandukolt lefelé a tomboló helyre: gazdik, babakocsiban a kis izé, meg mi ketten Chilikével. Szokás szerint becsöngettünk Schwarziékhoz, hogy be tudjanak csatlakozni, ha akarnak. Bár mióta a kis izé is velünk jön, egyre korábbi időpontra esik a séta, és a Schwarzi mamája nem egy hajnali pacsirta - azért nem akarjuk kihagyni a közös játék örömét. Ugyanis Schwarzi csak akkor jön sétálni, ha mi is megyünk. Egyébként csak pórázon viszi ki a gazdija.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval becsöngettünk, majd lebattyogtunk a partra, babakocsi kézbe, sártengeren és szúnyoghegyeken át, majd jött az első csobbanás. Pár pillanat múlva mint az eldobott kő berobbant Schwarzi is, és kezdetét vette a játék. Chilike bedöngölése a sárba, majd az én botom lenyúlása, majd versenyúszás a rózsaszín lasztiért, és így tovább.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor is megjelent Góré, aki egy 14 éves, nagyon lepukkant állapotban lévő, beteg mudi. Vagy pumi. Sose tudjuk meg. Mindenesetre ő azt hitte a mi kissé zajos, morgós játékunkra, hogy balhé van, és nekiállt morogni. Csak úgy, tisztes két méteres távolságra megállt, és mondta a magáét. Ezen Schwarzi is, meg én is annyira felpörgettük magunkat, hogy egészen komolyan vettük a saját hülyeségünket: és hát nekiálltunk úgy istenigazából hörögni, meg öklözni. Több se kellett Chilikének, azonnal közénk vetette magát, hogy rendet tegyen a fiúk harcias világában. Erre Góré elkezdett ugatni, majd később hörögni. ( Mint megtudtuk, tele van vízzel a tüdeje. ) A békítőpróbálkozás nem járt sikerrel, olyannyira nem, hogy mi még jobban bedurrant aggyal estünk neki a másiknak. Azt hiszem, én azt mondtam a Schwarzinak, hogy elegem van már abból, hogy állandóan az én piros lasztim kell neki, ő meg talán azért hörgött, hogy miért hiszem én azt, hogy minden tét nélkül lemoroghatom, miközben ő is egy kétéves nagyfiú, és különben is ezt csinálni a Chilike előtt...Egy szó mint száz, elagyaltuk egymást. Valamelyikünk visított is ( lehet, hogy én? ), aztán akkor jött az apa, és lerugdosta rólam a Schwarzit, engem meg nyakon ragadott és kaptam egy pofont, valamint megkérdezte, hogy teljesen hülye vagyok-e? Nem tudom, miért, pedig én nem csináltam semmit, csak azt, amit eddig: hörögtem. Most miért lett ezzel baja mindenkinek???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindenesetre ma reggel nem jött sétálni Schwarzi. Lehet, hogy megint egyedül kell majd játszanom? Mert a Csicsó persze nem játszik úgy velem, mint egy fiú. És nekem is tök jó volt, hogy van egy kis fiú haverom, akit bármikor lemoroghatok, és azonnal lefekszik a földre előttem. Ennek most vége. Halottam, amikor a gazdiék arról beszéltek, hogy a Schwarzi is ivarérett lett, és hogy ennek előbb-utóbb meg kellett történnie. Nem várhatott volna egy kicsit még ezzel? Most kivel fogok játszani???

Szólj hozzá!

Címkék: barátság verekedés labrador ivarérés

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr581252801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása