HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Az új őrület neve: FRIZBÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ

2008.06.30. 19:47 :: matu

Végre kaptunk egy olyan játékot, amit bárhol lehet játszani! Szárazföldön és vízen, valamint a levegőben egyaránt...mi leginkább a reggeli Duna-parti fürdőzések alkalmával játszunk vele, mert ott a legizgalmasabb! Chilike ennek köszönhetően jött rá, hogy tud úszni! Most először keltette fel az érdeklődését egy játék annyira, hogy képes volt a habok közé vetni magát, csak hogy ő kapja el elsőnek! Azóta meg ki se lehet rángatni a vízből! Ma még a stégről is beugrott, és úszott a frizbi után...Jó, belátom, kicsit lányos színe van, mert a pink mégse a mi színünk, de azért  szerintem nekem  is jól áll, amikor  a szájam helyén nyargalok vele:-))

  

 

 

 

 

 

 

Én nagyon tudok koncentrálni-mintha kiállításon lennék...

 

 

 

 

 

 

 

Csicsó meg Mrs. Weismüllernek képzeli magát...

 

 

 

 

 

 

 

De ekkor jövök én, és jól megijesztem:-))

 

 

 

 

 

 

 

Itt már enyém a szajré, persze...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De alighogy partot érek, máris letámad valaki...

 

 

 

 

 

 

 

Ezért muszáj visszarángatnom az egész bagázst a vízbe.

 

 

 

 

 

 

 

Aki kapja, marja. Általában én. Sajnos nem vagyok túl lovagias.

 

 

 

 

 

 

 

Aztán jön Chilike, és kezdődik minden előlről...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr95546587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása