HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Szülinapi pajti

2008.05.01. 20:11 :: matu

Össznépi szülinapi pajti van nálunk: 30-án Chilikének volt a szülinapja, elsején meg Apának. Így azóta áll a bál minálunk, és bár nekem csak júniusban lesz a születésnapom, azért én is kaptam mindenféle ajándékot:-))
















Volt darált marhahúsból készült torta egy szál gyertyával.

Én ugyan gyertyát nem kaptam, de darált
húsból kistortát - azt igen...




















Volt még aztán gumicsont, de azt csak Chilike kapott, szép pirosat.














Azért biztos, ami biztos, én megmutattam, hogy hogyan kell vele játszani. Csak kicsit vettem el, és aztán begyűjtöttem még a rózsaszín lasztimat is, és így vonultam nagy peckesen körbe- körbe, amíg rám nem szóltak...

De én csak nem akartam odaadni...






























Ekkor jött a trükk: elterelő hadművelet: rostélyos ajándék labradoroknak.
Na jó. Megyek.























Úristen, de szép...Melyik lesz az enyém????























Ez lett az enyém...























Ez meg az ünnepeltté...aztán már csak néztem ki a fejemből...
Fárasztó nap volt.

                                                                                                                





















Alig várom, hogy nekem is szülinapi pajtim legyen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr41450268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása