HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Matu és Anya

2008.02.16. 11:15 :: matu

No, hát izgalmas napok vannak mögöttünk. Úgy néz ki, hogy forradalmasítottuk a macska-leukózis gyógykezelését. Olyan injekció-kúrát kapott a haverom, amit az embereknek adnak, amikor nincs fehérvérsejtjük egyáltalán. Igaz, hogy ezt még senki sem próbálta ki, de nevezhetjük fordított gyógyszerkísérletnek is: kivételesen az embereken tesztelték, és miután ott bevált, biztonsággal beadható az állatoknak is...Tyutyesz jól van, és mindent csinál, amit korábban: eszik, iszik, agyára megy mindenkinek - szóval megmarad. Most persze megszokta, hogy körülötte forog a világ, és ezért nehezen viseli, ha mondjuk nem marhalábszárat kap felkockázva, hanem csak a kedvenc tasakos kajáját - de majd visszaáll.

Visszatérve rám: amikor idekerültem, volt egy műanyám. Úgy hívtuk, hogy: Anya. Egy máshol szélfogóként használatos barna dakszli, hatalmas fülekkel. Így ha magányosnak éreztem magamat, csak hozzábújtam, vagy ha játszani támadt kedvem, és Dina nem volt hajlandó beszállni, akkor Anyát kaptam el, és jól meggyepáltam. Aztán 4 hónapos korom környékén elvették tőlem, mert azt mondták, belepirulnak abba, hogy mit művelek az addigra műnőnek keresztelt műanyámmal. Pedig én nem csináltam semmi rosszat, csak néhány önkéntelen mozdulat magával ragadott, és letepertem, magam alá gyűrtem, és...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr79341345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása