HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Húzós időszak

2007.12.05. 19:33 :: matu

Most egy kicsit el voltam havazva, ezért nem jutottam hozzá a blogomhoz. Ez azt jelenti, hogy elég sokat vannak távol az ősök, és emiatt mi meg elég sokat vagyunk kint az udvaron. Csak este jöhetünk be, vacsora után. Már azt sem tudom, hogy hol hagytam abba önnön dicsőítésemet...Az erdei sétánál, és hogy elvesztem, azt hiszem. Na, szóval azóta én el nem mozdulok a meztelen kutyák lába mellől - max. 8 méterre.





Akkoriban elég sok minden újdonság volt a számomra, mert nem tudtam pl. úszni sem. De a Duna itt csörgedezik 5 percre a házunktól, és így elég gyakran levittek minket Dundikával. Épp nagy árvíz volt, amikor először lent voltunk, de én nagyon derakasan helyt álltam. Szinte azonnal tudtam úszni, és ráadásul imádtam is! Így aztán minden nap azzal indult, hogy lementünk a partra, és szétjátszottuk az agyunkat!














Azt hiszem, ott kezdődött el a labda-mániám. Muszáj volt, hogy valami legyen a számban, és mivel kaptam egy nagyon jó kis rózsaszín labdát, ezért azzal vonultam le a partra. Ez azóta is így van. Az ősök már kezdenek aggódni emiatt, mondván, hogy egyszer az egész családot kinyíratom amiatt a rohadt a labda miatt!! Tény, hogy nem nagyon tudok figyelni másra - de hát olyan könnyen elgurul! Most edzeni akarnak, hogy eldugják, és úgy megyünk sétálni. Persze én akkor is a kezüket nézem, mert ott szokott lenni az én drágaszágom.




























Ilyen elvetemülten tudtam nézni már pár hetesen is...és ez azóta sem változott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr73253557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása