HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Kicsit előreszaladok...

2007.11.19. 08:36 :: matu

Egy hosszú és kiadós sétát tettünk a Pilisben, és nagyon örültem, mert mindig megdícsértek, hogy nem szaladok el, nem kell ordítozni utánam, mint régen a többi kutyával volt. Hát nem tudom...arra emlékszem, hogy amikor 3 hónapos lettem, és megkaptam az összes oltásomat, kihoztak ugyanide kirándulni a gazdáim, és én egyszer csak elvesztem. Magam sem értem, hogy hogyan, de egyszer csak nem láttam senkit magam körül. Na akkor én úgy megijedtem, hogy a szívem majd kiugrott a helyéről, és megpróbáltam a szagok alapján visszatalálni az autónkhoz. Szerencsére ez sikerült, és ott leültem, vártam. Egyszer csak megjelent apa, meg Dundika rohanva és a neveme ordítozva. Akkor kicsit megijedtem, hogy biztosan ők-e azok, nem pedig valamiféle orkok. Ezért belapultam a földbe és vártam, hogy mi lesz. De szerencsére ők voltak azok, és megmenekültem...Egész éjjel engem szorongattak, hogy milyen jó, hogy megvagyok. Na hát ezét nem tűnök én el soha többet, mert tényleg jó...



Nos, mindenesetre a séta tényleg jó volt, apa elakadt a kocsijával a sárban, majdnem nem tudtunk kijönni, de mi hátul a csomagtartóban nagyon szorítottunk ( Chilike persze rinyált ) és végül sikerült kipörögnünk a dagonyából. Amikor hazaértünk, aludtunk estig, úgy elfáradtunk. Dundika mondta is, hogy öreg ő már ezekhez a túrákhoz, pedig szerintem nem. Kicsit izomláza lesz, na bumm. Úgyis egész nap csak fekszik és zsémbeskedik. Már játszani is alig lehet vele. Néha azért beszáll, de  akkor meg mindig ugat, hogy megmutassa, ő a főnök.
Felőlem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr86233823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása