HTML

Matu

Gondoltam, ha már ennyire népszerű fajta lettünk, talán nem ártana, ha kicsit jobban megismernék a leendő gazdik, mi fán terem a labrador. Első kézből származó infó labradorimádóknak.

Friss topikok

  • Opálgazdi: Kedves Matu! Azért remélem, nem maradsz távol túl sokáig! Már így is hiányoltuk a bejegyzéseidet ... (2010.07.16. 06:57) Ideiglenesen felfüggesztve
  • Maurice74: Öröm olvasni, hogy nem csak én zabálok szart :) www.demonbonnie.hu/BlogM.php?oldal=Blog&BlogId=6 (2010.04.21. 06:37) Feketén-fehéren
  • matu: Az az igazság, hogy nulla perctől kezdve...Vagyis amikor még csak bent voltak a kutyák a kertben, ... (2010.01.05. 19:57) Gyerek, kutyák és egy macska
  • Dóri67: na igen :) (2009.11.10. 10:43) Elúszva
  • Opálgazdi: Úgy látszik, a kislány kutyákban alapból van egy jó adag anyai érzés ! Opálkában is megvan ez a go... (2009.08.14. 13:25) Chilike aggódik

Ma majdnem...

2010.01.31. 15:30 :: matu

Ma majdnem baj lett.

Pár hete a gazdik arról beszélgettek, hogy milyen borzasztó halál lehet, amikor valakinek a kutyája alatt beszakad a jég, és nem tud partra evickélni, emiatt a gazdi utánamegy, hogy kimentse, ami sikerül is, de ő meg szépen vízbefullad...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na hát ma reggel majdnem ez történt velünk is, de szerencsére senki sem hagyta ott a fogát. Szokásos tombolásunk helyszínén voltunk, lent a parton - és a partszegélyt immár több méter széles jég borította. A gazdik a kis Izével a hátukon álltak, és figyeltek minket, főleg Chilikét, mivel ő akart állandóan a jégre csúszni. Nagy nehezen megértette, hogy nem szabad. Ekkor a gazdik óvatlanul egy föl-le bukkanó kiskacsát kezdtek el nézni, én meg gondoltam, hogy kihasználom a figyelemszünetet, és gyorsan begázolok valami botot kirángatni a vízből. ( Mert a lasztimat otthon kellett hagynom a hóviszonyok miatt ) Ekkor történt a baj: beszakadt alattam a jég. Ráadásul pont ott, ahol a legmélyebb a víz, és a legerősebb a sodrás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze kicsit megijedtem, amikor hiába próbáltam meg a karmaimat beakasztva kikecmeregni a vízből, és azt hiszem, kicsit nyüszögtem is. Ekkor a gazdik elkezdtek kiabálni, hogy milyen hülye vagyok, meg hogy ez nem lehet igaz, hogy egy pillanatra sem vehetik le a szemüket rólunk, meg hogy azonnal menjelk ki! Jó vicc.

Mentem volna én, ha tudtam volna. Ekkor talán ők is rájöttek, hogy nem rajtam múlik a dolog, mert Apa nekiállt levetkőzni. Mikor a mobilját is átadta megőrzésre Anyának, akkor négykézlábra ereszkedett, és óvatosan elkezdett a jége felém kúszni. Én persze ettől még jobban bepánikoltam-mert mi lesz akkor, ha beszakad alatta a jég, és amiatt is én kapok??? Még jobban nyűszítettem. 

Apa alatt megreccsent a jég. Kicsit beljebb süppedt a vízben, de nem merült el. Én nem tudtam még mindig kimászni. Ekkor visszatolatott a partra egy nagydarab ágért, mondván, hogy megpróbálja a jég felém eső részét megtörni,  hogy ki tudjak csúszni.

Ekkor Anya mondta neki, hogy hülye vagy, akkor alattad is beszakad a jég, én meg gyerkekkel a hátamon hogy húzzalak ki? Ám Apa rendületlenül kúszott a jégen felém. Anya ekkor megindult fölfelé a patak és a Duna torkolatához, közben folyamatosan bíztatott, hogy ússzak, és hogy menjek még. Én ott hagytam szegény jégen vergődő apát, aki addigra már csurom vizes lett, és mentem a hívó szó után. Némi teperés után ki is jutottam a menekülés földjére - és boldogan ugrottam mindenkinek a nyakába! Összeszedtük  kockára fagyott Apukámat is, akitő egy nagy sallert kaptam a viszontlátás örömére, majd hazabattyogtunk.

Mindenesetre megérte az izgalom, mert azóta is bent döglök, és a bundámat szárítom. Holnap újra megpróbálom...

Addig is próbálok rá magyarázatot találni, hogy Apa miért gondolta azt, hogy én nem tudok kiúszni magamtól a partra, és miért akart utánam jönni? Gazdik: bízzatok a kutyáitokban! Ki fognak úszni!!!

Szólj hozzá!

Címkék: kutya labrador jég vízbefullad beszakad

A bejegyzés trackback címe:

https://matuka.blog.hu/api/trackback/id/tr691717139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása